my followers

Saturday 13 August 2011

kasih...benar kasih.. :) (;

cakk!!!hehe...tetiba je tingat kat cik blog ini...kerajinan utuk menulis tetiba je ada dis nite...sbb apa ek..emmm mybe dah abis xdak keja nak buat da kot..boring bangat sih dok umah sorang2 ni...huhu...n today, duit aku kuar agy..masuknya x..asik kuaq memanjang je selama 3 bulan lebih aku dok umah..hehhe..apa lagi kalo bukan sbb gila novel aku nih....n kali ni. KASIH BENAR KASIH tajuknya..hahaha.n mknanya btmbhlah smpanan BUKU ILMIAH aku ni..da bekotak..nak recycle syg bangat bha..law jual lagi aku sayang..so, biar je besusun kat lam bilik ni...bior tikus mkan..KASIH BENAR KASIH...hmmm..nengok cover dia cun melecun je katun depan 2 n  aku jugak minat novelis ALEEYA ANEESA ni..'eh..eh..kite sme nme lah..u aleeya aneesa...i anis aneesa..huhahuhaha' nnti bole kot i jadi novelis tkenal cam u.....iyakkkk dushhh!!!!...STOP dreaming nisahh!! karangan satu page pon lum tentu kau boleh habiskan taw..ni nak tulis novel beratus ratus muka surat plak...blog ni pon smpai besawang baru kau jengah...huh...




 sepi tanpa cinta..novel bekurun dahhh..tapi sbb my bestie nasyha zakaria minat sgt ngan si fakrul 2, so aku belikan jugak lah tuk dia simpan...peluk la fakrul ang ni ngah oooiii..n novel si pompuan cumil itu sgt best owh...musti hbiskan ini mlam jugakkk..hoho



p/s novel ini n yg lma2 smua 2 bila aku xdak duit kdg2 2 asa camnak jual jekkkk..(mcam la laku..wekk) :p

..... .....  .................   ............(apa 2??)
xtaw apa nak merepek dah...babaii...



No comments:

Post a Comment