my followers

Wednesday 31 August 2011

selamat hari raya

hai mr blog...da lma x update story...sibuk ngan persiapan raya..neway story 4 dis tyme smemangnyalah pasal raya 2011....n skang ni adalah raya aku sambut kali ke 20..yeszaaa....udah besar lorh...as usual raya 1st mmg xsempat lah aku nak meronda n merempit g umah kengkawan...sibuk dgn tetamu n kwan2 yg dtang..pnat bangat sihh..dari pagi smpai mlam xbenti2...tapi still epi bub raya yg meriah gitu...tapi kali ni sedih laa..bju raya aku xsempat nak siap makkk....huk3...beraya dgn bju lmalah jwabnya...tapi xpe..ceq xkisah..bju pelanggan msti diutamakan yer bonda...gmbor family pom xsempat nak ambik...xpelah...knangan raya 2011 mmg akan aku ingt smpai bila2..smile ^_^



sahabat2 lama...



geng2 yg dah bkerjaya..ewahhh



bole jadi bapak2 budak dah depa ni..hikss ^_^



mekasih tuk smua sahabat2 yg mai buat kecoh kat umah aku raya aqi 2...ampa mmg terbaik lah    ^-^

No comments:

Post a Comment