my followers

Thursday 13 October 2011

nak jadi macam dlulah :)

elllow my blog...da lma xjmpa yer...skang ni busy dgan esaimen + kesihatan yg xbrapa nak ok..huhu..neway smua 2 xdak hal lah...skali skala sakit kan pe salahnya...kehidupan skang ni da makin oke...x ada lg masalah2 manusia yg khianat 2...syukur alhamdulillah :)

entry kali ni tetiba je terlintas tme aku dok mandi td..nak jadi mcam dlu...emm maknanya skang ni aku da berubah la kot gamaknya..pker2 balik mmg aku dah berubah banyak sgat...mula2 aku xperasan tapi bila jumpa org2 yg knal aku lma2 dlu n dengar komen2 depa, aku pon ngaku lah mmg aku da bnyak berubah...

apa yg berubahnya ek??ntahla aku pon xtaw apa yg sbenarnya berubah..bg aku, aku tetap org yg sma mcam dlu...yg ckap bnyak kalo org ckap bnyak dgan aku n kdgkala bila mai mood aku mlas nak bcakap 2, org tegur 10kali pon lum tentu aku nak balas...(sombong kan)..tapi xpe..my family and fren know who am i :)

tapi yg paling aku perasan perubahan yg agak ketara la dlam idup aku ni bila mna aku dah jadi seorang yg sensitif...nape ek?? emm mybe pngalaman2 yg jadi dalam idup aku slama ni membuatkan aku jd camni kot...bila mna aku diuji dengan dugaan yg berat, ilang org yg aku syg n mcam2 lagilah... aku dah jd makin snstf..banding dgan aku msa skolah mnengah dlu mmg beza sgt..xpnah kisah dgan apa yg orang nak kata..janji ati aku puas...nasihat pon xmakan saman..

tapi skang ni pantang ada yg orang buat silap sket kat aku, cepat je aku trasa.. padahal benda 2 benda kecik ja..tapi aku terlalu pker sgt dia jd msalah besar bg aku...kdg2 2 mudah sgt aiq mata ni kluaq...adoiiii...susahnya mcam ni...that's why lah aku nak aku yg dlu balik..keras hati, keras kpala n xpnah kisah dgan org...rindunya msa 2...huhuhu

alahaiiii susahnya kan bila jd mcam ni...mna la diri aku yg 2...kalo aku nak cari balik agak2 leh jumpa x??? erkkk

bole kot?????

emmm xda jwapan tuk soklan 2 skang... tapi aku nak usaha jugaklah... mcam 2 manusia beza bila tgok aku dlu n aku skang....

i will try...insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment