my followers

Friday 28 October 2011

sangat2 menyusahkan hidup

dear blog..slama ni aku jangka menulis blog ni dpat release kan tensen aku..upanya makin btmbah masalah aku...agaknya blog ni ptut dihapuskan dah kot...x abh2 tmbul msalah....aku dah letih dah nak tlong pk kan msalah org yg sbnqnya xdk kna mngena dgn aku..msalah aku pon dah btimbun ni xpsal2 msalah org terlibat dgn kita..alahaiii ltihnya mcam ni...

yg dtulis dlam blog ni smemangnya aku ngaku mmg berkaitan dgn mnusia sekeliling aku ni..tp siapa 2 aku xpnah dedahkan pon..so, tlongla jgan nak cepat perasan...no more bhasa lembut sbb aku da ltih..perasaan aku xdjga tp perasaan org plak yg perlu djga...sori 2 say lah..aku mmg dah geram..dah naik mnympah...

stahu aku ini blog kita create, dah jd hak milik kita...sukati bapak mentua laki jiran tok nek tok wan aku nak tulih apa pon kat sni...n apa yg aku tulis smada yg tesurat ataw tesirat, aku kna xplen kah?? tme aku buat blog xdak plak dlam syarat sgala bnda yg aku tulis dlam ni perlu di'explen'kan kpada sesiapa shja yg ingin mengetahui kisah 2...kalo ada wak mai tnjuk kat aku

bhasa kasar tp aku rasa xda la terlmpau ksar...aku dh xpeduli..lantak la apa org nak kata...mmg dah jd ktumbuhan dah dlam jiwa aku bila msalah2 org yg xptut aku taw, xptt aku pk dok bwak mai kat aku...penat!!!tlong la wei...kat sapa yg telibat law bca blog aku lg, tlong la pham..bukan ampa ja manusia yg wujud dlam idup aku..rmai g manusia2 yg pnah jd sbhagian dr kisah idup aku ni...jgan la dok perasan sgt..alahaiiii....

da pkul 4 pagi da pon...bala..bala...aku xleh nak lelap mta g..trok bebenor tkanan ampa ltakkan kat aku kan..aku yg xpnah amek taw hal ampa langsung tetiba tpaksa tanggung smua ni...msalah aku pon xterberes ni dtmbh plak msalah ampa... ckup2 lah eh..hrap skali ni ja ampa libatkan aku...aku xdak msa nak libatkan diri aku dlam msalah rumah tangga ampa bedua...pandai2 selesaikanlah yer...tq..toce2..

**mmg bangang dan bengang ini mlam..xpnah aku rasa mluat plus mnyampah kat org mcm yg aku rsa skang ni...

No comments:

Post a Comment