my followers

Wednesday 28 March 2012

masih mencari

mmg susah upanya kalau nak mencari novel2 yg lama dah terbit ni kan... novel yg aku cari ni asanya dah terbit sejak tahun 2010 agy.. da 3 tahun dah.. dlu aku xtergerak hati nak membaca novel2 yg Islamik mcm ni.. tapi bila aku terpegang ja sbuah novel sorang sahabat yg aku pon xberapa kenal, aku mmg dah tertarik sgt2 dengan jalan cita dia... n skang dah 2012.. mmg merata dah aku jelajah kedia buku smua sgala bagai tetapi masih hampa...

n smpailah satu hari aku tersembang dgn lec aku sorang nih. dia mengajar subjek minor aku, keterampilan membaca. n dia ni aku boleh agak mmg seorang yg suka membaca.. berapa bnyak buku2 yg ada dlam bilik lec dia 2. banyak gila.. fuhhh kalaulah aku boleh ja pinjam2 sukati buku2 dia 2, alangkah bhagianya.. hahha

n balik ke cita tadi, tersembang dgn dia tme aku nak g antor esaimen 2.. last2 aku boleh plak tertanya dia pasal Dr Habiburrahman ni, penulis buku 2 lah kan.. n kebetulan dia mmg peminat bku 2 n dia ada buku 2... nak pnjam segan dehh.. aku xpndai mnjaga bku org takut nnti xpasal2 ilang k apa ke... n mmg niat aku nak jdikan bku 2 koleksi aku.. 

tnpa smpat aku nak mnx tlong dia, dr terus offer nak tlong belikan bku 2 kat aku.. wahwahwahhh.. mmg terbaik arhh... baru nak susun ayat dia dah offer.. keh3... tapi aku perlu sbar menanti smpai dia balik Indon bulan 4 ni sbb katanya sana bnyak bku ni... kiranya buku aku nnti 2 diimport dari seberang lah.. hahha.. xpa lah cmana pon Dr. jnji saya boleh dapat bku 2.... yihaaa... xsabar deh nak menunggu.. :)



nidia novel yg aku cari2 tu.. mmg ketinggalan lah kan.. tp biarlah... jnji bole baca ;)

No comments:

Post a Comment