my followers

Saturday 17 March 2012

~seharian~

memang ditakdirkan dah barang siapa yg ambik cos sejarah d upsi akan terpaksa dan harus merantau n memanjangkan kaki ke library u lain smata2 nak dapatkan bahan esaimen....sebabnya library upsi punyalah teramat kaya smpai terlebih beli buku sejarah....

n perantauan aku da stat ari ni... aku n d geng (ika, kia, nad n farah) da sepakat nak g library ukm.. sbbnya nak usha mamat ukm plak arh pasniii.. !!! hahha karut... sbbnya aku skang ni dok mengkaji pasal asia tenggara abad 19.. n library ukm mmg bnyak rujukan sal bnda alah yg aku kaji ni....

smpai kat ukm dalam pkul 12lbih g2... 

cari n cari n cari lagi akhirnya jumpa jugak dgn bhan2 yg aku nak tu... alhamdulillah syukur wpun perut aku da bekali2 dah bunyi tanda lapaq.. xpe nisah... berkorban utk pelajaran yoo... haha
n dah berjumpa bahan, maka aku rasa selesailah keja aku gmaknya.. n d situlah bermula sesi fotografi di dlam library.. padahal buku2 kat situ org luar mana bole pinjam juz bole difotostat sja... aku lupa plak ari ni library bukak smpai pkul 5 ptg ja sbb ujung minggu...
ralit dgn tgkap gmbaq 2 tetiba ja dengaq announcement soh kuar lbrary sbb library da nak tutup.. huwaaaa.. guano nihh... bhannya belum difotostat habis lagi.. uhukkk... aku n kak ann pnya la pulun fotostat smua 2 n last2 tepaksa gak surender bila librarian 2 mai tutup lampu library 2.. huh... kejam !!! 



lakonan itu sangat perlu !!



owahh dia place actually aku da tersangat letihhhh.. tapi utk ambik gmbar, smuanya bulihh sja...

No comments:

Post a Comment