my followers

Sunday 18 September 2011

jalan2 d hujung mnggu

dear bloggggg..urgghhhhh tersgtlah mengantok ini pagi...kelas plak xda..apa lagi mnyambung tdolah aku smpai mtahari menyacak atas kpala..taw kat bonda mati aku...bising yg x ada penghujungnyalah..kekeke...sori yer bonda...ari ni orang xda keja nak buat...so tdolah yg jd kejanya..hehehe

neway cuti hujung minggu ni pada awal 2 tersgtlah boring..yelah jumaat cuti hari m'sia 2, sabtu, ahad n isnin aku xdop kelas....mmg boring sgt2lah terperap kat bilik ni..huhu..tapi yg boleh lah jd kejanya sabtu lepas aku with my kak long dpat merasa makan knduri kat tempat org neh..hehehe...xsangka ada jugak org yg sudi jemput kami p knduri depa padahal xknal sgt pon...kekekee...


hik3....otw balik dari knduri dgn kak long


n ari ahad kmarin tnpa dirancang aku p meronda ronda smpai ke mlam di slangor nun....dapat chance tgok kl dari atas bukit 2...aduhhh sukanya aku p tempat2 yg tnang2 g2 n tgok pmndgn2 cam2.cantik...cantik....tentiu veli much tuk org yg bwak eden ke sna :) kalo nak harapkan aku pegi sndiri xkan smpai bila2 pon..huhu..aku xtaw langsung tmpat2 kot area ni..kalo d kedah aku taw la..kekeke ...n smpai ke umah je smalam aku trus zzzzZZZZzzzz smpai ke pagi.... ;)


like lah tempat ni :)


pnat sih memanjat tangga..dgn perut lapar..huhu




hmm dslr lum smpai msa nak beli agy...bantai jela kmera enset ni...


No comments:

Post a Comment