my followers

Thursday 15 September 2011

semester ketiga aku

finally..huh..jmpa gak aku dgn lne tenet ni...smingguan menunggu( ayat perosak bhasa) barulah ari ni kita bertemu kembali..ewahhh...emm cmana ek semester 3 ni??awal mngu ni xda apa yg best pon cuma....hehehe dapat berjumpa dgn kwan2....stelah 4 bulan xjmpa.suka..suka ^_^..n sem ni aku sudah mula mnyewa..da xdok kolej dah..maknanya perlu berdikari lagi n lagilah d cni ye dop...


n kuliah awal mngu ni masyaAllah..xdapat dgmbarkan dgn kata2..keh3..bukan apa..kmalasan aku ni dah mmg d thap yg kritikal dah..tapi perlu kugagahkan jua demi segulung ijazah...huhuhu...dan kehidupan kembali ke bentuk asal..maknanya bila aku dtg je tanjung malim ni....aku smestinya perlu bhadapan dgn masalah yg aku tgalkan sem lpas..nak bercerita ke org aku asa serba salah..perlu ka aku bebankan org dgn msalah2 aku yg xpnah2 slesai ni...tapi cmana pon aku ttp bersyukur dgn apa yg aku ada skrang...aku akan berusaha jga hati org2 yg penting dlam idup aku n akan hargai org2 2 smpai bila2....


emm apa agy ek...haaa sem ni jgak sem aku berseorangan..sbbnya kelas2 aku dah xsma dgn kwan2 aku yg lain dah..sdihnyaaa..huhuhu...tapi jmpa jugak kawan2 baru yg utk kali ptama aku tgok oke je...xtaw lah depan2 nnti cmana...dan semasa g kampus apabila aku berjalan berseorangan...semestinya aku akan tnjukkan muka toya n xdak perasaan aku kat smua org..lntak la nak kata aku sombong ke apa ke...yg penting aku senang...n dia sntiasa ada bersama aku skang ni even aku tgah susah or snang wpun pngai aku ni yg slalu je mnyakitkan ati org kan..



n khidupan stakat ni oke....(mmg bg aku sntiasa oke wpun da betimbun msalah dalam pala otak ni)...xpe..yg pnting idup kna njoy...msalah kalo boleh slesai aku slesai..kalo xleh aku tgalkan g2 je...n mngu ni terasa kerinduan yg teramat sgt ke bonda tapi lum smpai msa utk pulang agy...tgu yer bonda...


dah klewatan bebenor da ni...perlu tdoq dah...babai :)









motif gambaq ni ----> ntah
tapi yg aku taw aku suka tgok pkok2 hijau bila hati aku tgah serabut...nitez2

No comments:

Post a Comment