my followers

Saturday 17 September 2011

tawaf 1 blog

moning dear....ari ni aku tlepas sbuh doh....xdak org kejut mcam kat umah..huwaaaa rindu bonda lah..jub..jub...neway 4get it 4 a while bub aku nak ceciter pasal mlam aku yg sgt kesedihan....aku dgn roomate klaparan yg amat bangat..huhuhu...susahnyaa idup kat kawasan bahtera ni...adoiiiii

bukan apa...malu kami ni sbenornya xbtempat kot..kami still baru kat kawasan ni...xtaw plak keadaan kawasan ni bila awai malam ja pnuh dgn manusia2...xsama mcam di kZ dlu...pkul 8mlam g2 mana la ada org trun ramai2 kat cafe mcam skang ni...tapi kat cni start dari kdai bwah umah aku ni smpai lah aku ngan roomate pusing 1 bangunan kdai ni, satu kdai mkan pon kami xsinggah...punya la malu dgn org...adoiiii pa la nak jadi dgn kami ni....last2 nasik kukus kat kawasan gelap 2 la jadi makanan kami...

malang lagi perut aku xleh tmer mkanan yg pelik2 sket bg aku...dah mula lah dia meragam...last2 mlam 2 2,3,4 kali aku keja ulang g toilet...n satu hal agy dalam mamun2 aku g toilet kol 4 pagi 2 aku tkejut bila dengaq buah nangka jatuh...dari mana dtg bunyi 2???huhuhu..ahhh abaikan....n then sok pagi tme nak mandi pesal la aku asa sakit sgt bhagian pinggang aku ni...n aku rewind balik apa yg jadi smalam upa upanyaaaa.....huuuuuuu ;(



aku dgn roomate!!!



xbest la dok cni tanpa siput d sisi...xleh nak bjalan merata- rata.. ;(

No comments:

Post a Comment