my followers

Friday 25 November 2011

y.a.k.i.n

'jika kamu sayang seseorang...lepaskannya pergi utk kebahagiannya..jika dia dtg kembali.. dia adalah milik kamu smpai mati'

terbaca status sorang mmber dlam fb :)

assalamualaikum...

dear blog...statement atas tu...
mmbuatkan aku sedar dari kelalaianku...
kehidupanku sekarang seolah- olah tidak redha dgn ketentuan Allah..
seolah- olah aku tidak yakin dengan ketentuanNya..

dugaan ini...
kadang membuatkan aku lelah...
sentiasa menangis...
menjadi seorang yg lemah..
mana perginya kekuatan itu...

keputusan yg aku lakukan...
seharusnya aku redha..
merelakan dia pergi utk kebaikan dirinya...
utk kebahagiaan dirinya..
meskipun aku yg terluka..
namun semua keputusan telah kubuat...
aku perlu tabah menghadapinya...
perlu kuat utk menghadapi segalanya...

sememangnya perit...
tapi aku akan usaha jua utk bangun..
aku xpasti smpai bila aku mmpu utk melupakan semua ini..
namun demi sebuah kehidupan..
aku akan terus berusaha..



No comments:

Post a Comment