my followers

Wednesday 11 April 2012

~gila2 semester 4~

pejam celik pejam celik pejam xcelik celik (okeh mulut celopar) rupa2nya da semester 4 aku di upsi ini.. cepat sungguh masa.. padahal awal masuk dlu dok ingt dlam hati btapa tesiksanya aku nanti nak menghadapi 8semester di upsi ni.. uhukkk.. neway mmg d upsi bnyak sungguh kenangan yg tersangat lah bestt.. hew2...
n 4 dis semester, kami da stat guna kampus baru kampus sultan azlan shah.... sbenarnya kampus ni bukan 100 pcent da siap tapi banyak jugak lah blok2 bangunan yg boleh guna dah... aku awal2 sem dlu memang dah tersesat n fedup sefedup fedupnya nak mencri kelas dalam kampus besar2 gni... mmg bebai jugak la smentara nak smpai ke kelas.. tapi lma2 bila dah biasa dah dgn area ni, aku rasa mmg best kampus baru ni..yelah namanya pon baru kan.. serba serbi baru.. so, semangat la sket nak belajar (yeke?? yoyo jahh nisah) cumanya jarak kampus ni dgn umah aku jauh jugaklah...nak berebut naik bas 2 mmg tesiksa sgtlah....tapi xpe.. demi mencari sesuap nasik utk msa depan nanti :)


keja yg gila or watever lah g tgkap gmbar tgah2 pnas terik..


my sweet bestie yg sama2 bermusafir di tanjung malim ni :)


ni pintu masuk... mmg menebalkan muka smata2 nak ambik gmbaq d cni..

No comments:

Post a Comment