my followers

Wednesday 25 April 2012

muhasabah cintaku

wahai pemilik nyawaku...
betapa lemah diriku ini..
berat ujian dariMu..
kupasrah semua kepadaMu..

Tuhan.. baru kusedar..
betapa indahnya nikmat kesihatan itu..
aku xpandai bersyukur... leka dalam mensyukurinya...
tetapi kini aku mengharapkan cinta dan kasih sayang dariMu..

kata- kata cinta terlafaz indah indah dalam alunan bacaan ayat2 suci Al- Quran..
mengalun zikir beserta dengan doaku...
memohon supaya sakit yang kurasakan kini akan menjadi penawar bagi segala dosa2ku...
butir2 cinta air mataku...
mengalir lesu tika ini tanpa tanda mahu bhenti...
apabila teringt kembali semua anugerah yg Kau beri kepadaku..

Ya Tuhanku... 
ampunilah segala khilaf dan salahku yang telah aku lakukan selama ini..
Ya Ilahi...
inilah.... Muhasabah Cintaku...

Tuhan... kuatkanlah aku..
halangiku dari rasa putus asa...
dan jika masaku untuk pergi semakin hampir....
maka Engkau pertemukanlah aku denganMu di sana

hamba Ilahi....
260412 1253



No comments:

Post a Comment