my followers

Thursday 19 April 2012

penawar rindu

jika rindukan seseorang.... pejamkanlah mata dan ucapkanlah:


"Ya Allah..
Aku rindukannya keranaMu Ya Allah...

Jauhkanlah aku drpd perkara yg membuatkan aku lupa kepadaMu...
Aku semakin mengerti jarak ini bukan utk menghukumku...
Tapi jarak ini untuk menjaga aku dan dia....


Dengan jarak ini aku akn berusaha untuk menjadi lebih baik..


Dengan jarak ini aku akan berusaha memperbaiki cinta hanya kepada Ilahi


Dengan jarak ini aku akan mencinta Pencipta ku lebih dari segalanya...


Dengan jarak ini aku yakin dengan ketentuanMu terhadap setiap hambaMu Ya Allah...


Dengan jarak ini aku berpeluang melalui jalan keredhaanMu Ya Allah..


Syukur Alhamdulillah kerana Engkau mengurniakan jarak ini kepadaku...

Amin Ya Rabbal 'Alamin


No comments:

Post a Comment